Little Mix - Happiness (Lyric Video)

Little Mix - Happiness (Official Lyric Video)
Listen to our brand new album 'Confetti' here: lttlmx.com/confetti
Listen to 'Happiness' here: lttlmx.com/Happiness
Listen to 'Not A Pop Song' here: lttlmx.com/NotAPopSong
Sign up to our newsletter: lttlmx.com/Newsletter
‪Follow Us On Spotify - spoti.fi/2Qk4m4E‬
‪Listen On Apple Music -smarturl.it/LittleMix_AppleMusic
‪Listen On Amazon Music - smarturl.it/LittleMix_Amazon‬
Subscribe on ESdos - lttlmx.com/SubscribeYT
‪Follow Little Mix:‬
‪Instagram - littlemix‬
‪Facebook - LittleMixOfficial/‬
‪Twitter - LittleMix‬
TikTok - smarturl.it/LMTikTok
WATCH HOLIDAY OFFICIAL VIDEO ► lttlmx.com/holidayvideo
WATCH BREAK UP SONG VIDEO ►lttlmx.com/breakupsongvideo
WATCH WASABI MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LMWasabi
WATCH ONE I'VE BEEN MISSING MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMixOIBM
WATCH BOUNCE BACK MUSIC VIDEO ►‬ smarturl.it/LMBounceBack/youtube‬
‪WATCH THINK ABOUT US MUSIC VIDEO ► smarturl.it/ThinkAboutUs/youtube‬
‪WATCH WOMAN LIKE ME MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-WLM‬
‪WATCH THINK ABOUT US MUSIC VIDEO ► smarturl.it/ThinkAboutUs/youtube
‪WATCH TOUCH MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-T‬
‪WATCH BLACK MAGIC MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-BM‬
‪WATCH POWER MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-P‬
‪WATCH SECRET LOVE SONG MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-SLS‬
Lyrics:
Dancing alone in the dark
Shadows all over me
You messed with my heart too long
That was a big mistake
Ooh yeah
Big mistake
Ooh yeah
Got a smile on my face
Love my reflection
In a better place
No longer stressing
Ooh yeah
About you yeah
And I swear
I’m never gonna lose me again
Oh
I was searching for happiness
I was using you to fill up my loneliness
Realised from the moment I set you free
I found the love, I found the love in me
You can’t rain on my happiness
Yeah sometimes tears fall I must confess
But now I’m standing right where I’m meant to be
I found the love, I found the love in me
Brand new evolution of me
Ever since I let you go
Finally I’m learning things
I never knew before
Ooh yeah
Never knew before
Ooh yeah
Remember I, I was mine
Before I was yours
So don’t try
I’m stronger without you
Without you, yeah
And I swear, I’m never gonna lose me again
Oh
I was searching for happiness
I was using you to fill up my loneliness
Realised from the moment I set you free
I found the love, I found the love in me
You can’t rain on my happiness
Yeah sometimes tears fall I must confess
But now I’m standing right where I’m meant to be
I found the love, I found the love in me
Oh, woah, oh, oh
I found the love, I found the love in me
And I swear, I’m never gonna lose me again
Never gonna lose me cos
I was searching for happiness
I was using you to fill up my loneliness
Realised from the moment I set you free
I found the love, I found the love in me
You can’t rain on my happiness
Yeah sometimes tears fall I must confess
But now I’m standing right where I’m meant to be
I found the love, I found the love in me
#LittleMix #Holiday #LittleMixHoliday #LittleMixOfficial#LittleMixBreakUpSong#ShoutOutToMyEx #LittleMixShoutOutToMyEx #LittleMixTopTracks #LittleMixOfficialVideo #LittleMixEssentials #LittleMixLive #BestOfLittleMix #BlackMagic #WomanLikeMe #ShoutOutToMyEx #Touch #LittleMixLyrics #TikTok #Wasabi #EyesOnMe #WasabiChallenge

Comentarios

  1. Maria Murray

    Maria MurrayHace 8 minutos

    Little mix is British but... THEY DONT SOUND BRITISH WHEN THEY SING!!! (Btw little mix is the best group)

  2. Anett Gyetvai

    Anett GyetvaiHace 2 horas

    4,121,962

  3. Anett Gyetvai

    Anett GyetvaiHace 3 horas

    4,120,990

  4. Naheela Fathima

    Naheela FathimaHace 9 horas

    #respectlittlemix

  5. MixerArmy_ Forever

    MixerArmy_ ForeverHace 12 horas

    Goals/Metas Sweet melody 40M Break up song 15M Holiday 20M Bounce back 50M Strip 50M Think about us 65M One i've been missing 5M Nothing else matters 10M Little me 60M Only you 60M How ya doin 90M Black magic 800M

  6. Stephanie Wood

    Stephanie WoodHace 15 horas

    Just here for a confidence boost❤

  7. Anett Gyetvai

    Anett GyetvaiHace 23 horas

    4,097,015

  8. Chamomile

    ChamomileHace un día

    beautiful song 🤩♥️

  9. Mirka Prieto Medrano

    Mirka Prieto MedranoHace un día

    Como que despues de esta cancion dan más ganas de romper con todo lo que no aporte a mi vida 🌻 Aaa el ritmo lo siento no se tipo spice girls pero con el estilo de LM que me encantaaaa🌻🌻🌻🌻

  10. MixerArmy_ Forever

    MixerArmy_ ForeverHace 12 horas

    X2 Me encanta

  11. John Daniel Reyes

    John Daniel ReyesHace un día

    Hey guys! I compiled some of Little Mix’s best cover songs through the years. I would really appreciate it if you would check it out and please don’t forget to subscribe! Thank you! Here’s the link: esdos.info/put/kmTYbIItC--i4WygCP6zcQ.html

  12. Svea C

    Svea CHace un día

    They always outdo themselves

  13. Svea C

    Svea CHace un día

    I love Jesys part so much

  14. MixerArmy_ Forever

    MixerArmy_ ForeverHace un día

    I was searching for happiness

  15. Madushani Nilakshika

    Madushani NilakshikaHace 2 días

    Such a great song.. 🔥 Greetings from Sri Lanka..🇱🇰

  16. Aliya Kassymkhan

    Aliya KassymkhanHace 2 días

    In the upcoming holiday season I wish everyone to find their happiness!

  17. wasabigguk

    wasabiggukHace 2 días

    4,057,990

  18. Weird! Mixer

    Weird! MixerHace 2 días

    It’s Christmas again str34m One I’ve been missing official video

  19. Jenny Wrobel

    Jenny WrobelHace 2 días

    Ich liebe dieses Lied ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤

  20. Storytelling by Noblesse

    Storytelling by NoblesseHace 3 días

    esdos.info/gone/v-deo/mNrFtJtts851dJU.html

  21. Aliya Kassymkhan

    Aliya KassymkhanHace 3 días

    "And I swear, I'm never gonna lose me again!" Every line is an anthem! Slay it girls!

  22. Vívian Oliveira

    Vívian OliveiraHace 3 días

    This deserve a music video so much

  23. PRIYA SHARMA

    PRIYA SHARMAHace 4 días

    Love you all so much💜💜💜💜💜

  24. PRIYA SHARMA

    PRIYA SHARMAHace 3 días

    @Ivy Rae sure, I did, you sound great.💜💜

  25. Ivy Rae

    Ivy RaeHace 3 días

    hi guys! i recently sang secret love song infront of people facing my fears. i’d appreciate if y’all would check it out. heres the link: esdos.info/gone/v-deo/q9TR16JpkZybhqo.html i’d appreciate if you could check out my other songs on that channel too!

  26. Mateus Santos

    Mateus SantosHace 4 días

    Waiting for the day when I can sing this song with all the strength of my lungs

  27. Ivy Rae

    Ivy RaeHace 3 días

    hi guys! i recently sang secret love song infront of people facing my fears. i’d appreciate if y’all would check it out. heres the link: esdos.info/gone/v-deo/q9TR16JpkZybhqo.html i’d appreciate if you could check out my other songs on that channel too!

  28. Glazing Grace

    Glazing GraceHace 4 días

    LITTLE mix = BIG hits 🎶

  29. Ivy Rae

    Ivy RaeHace 3 días

    hi guys! i recently sang secret love song infront of people facing my fears. i’d appreciate if y’all would check it out. heres the link: esdos.info/gone/v-deo/q9TR16JpkZybhqo.html i’d appreciate if you could check out my other songs on that channel too!

  30. Irish Levy

    Irish LevyHace 4 días

    4M!!!!

  31. Svea

    SveaHace 4 días

    RESPECT LITTLE MIX

  32. Svea C

    Svea CHace 4 días

    RESPECT LITTLE MIX.

  33. Jessica Sarah

    Jessica SarahHace 4 días

    RESPECT LITTLE MIX

  34. MP

    MPHace 5 días

    i finally remember, this sounds like a bleeding love of Leona, i'm the only one that heard it??

  35. Bolat Tolepbergenov

    Bolat TolepbergenovHace 4 días

    It kinda does. After all, there are only 7 notes in music :)

  36. Yuho

    YuhoHace 5 días

    0:35

  37. Nicoleee Ilagan

    Nicoleee IlaganHace 5 días

    Omg I need this! The lyrics hit me like confetti❤ our break up caused me to question myself worth, but I swear I'm never gonna lose me again!

  38. Perrie_ Sunshine

    Perrie_ SunshineHace 5 días

    Yees

  39. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 5 días

    Iconic Perrie- fish and noodles

  40. Perrie_ Sunshine

    Perrie_ SunshineHace 5 días

    Jaja yes Fish and chips

  41. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 5 días

    Jesy nelson- Jesminda Leigh anne Pinnock- Lee lee Perrie edwards- pez Jade thriwall- Poopey- jadie

  42. Sierra Star

    Sierra StarHace 17 horas

    Jeed

  43. Genille Emmanuel

    Genille EmmanuelHace 5 días

    These lyrics are literally my life story....I really can relate 🥰🤩🤪

  44. J E S S

    J E S SHace 5 días

    This song keeps playing in work and knew it was little mix even though I wasn’t too sure at first

  45. Mariam Elkondakly

    Mariam ElkondaklyHace 5 días

    Can we talk about this note, please? 2:33 - 2:45

  46. Sierra Star

    Sierra StarHace 17 horas

    Not enough people are appreciating perries vocals this era

  47. Kian

    KianHace 5 días

    Stre@m One I’ve Been Missing by little mix

  48. Glazing Grace

    Glazing GraceHace 6 días

    I ❤ LM

  49. Mike Jayson Saba

    Mike Jayson SabaHace 6 días

    #trueness

  50. Brianna Rivera Taype

    Brianna Rivera TaypeHace 6 días

    play on x2 playback speed

  51. la vita è bella

    la vita è bellaHace 6 días

    love this!!

  52. cantforgetyou

    cantforgetyouHace 6 días

    Very good song. Super melody and production.

  53. Gaetano Russo

    Gaetano RussoHace 6 días

    Let's go for 4 million!

  54. Svea

    SveaHace 7 días

    Too much talent omg

  55. tmftmnt

    tmftmntHace 7 días

    i am obsessed with leigh’s part in the second verse

  56. tmftmnt

    tmftmntHace 7 días

    happiness for the next single *fingers crossed*

  57. Cristala A

    Cristala AHace 7 días

    After hearing this song, DID YOU ALREADY FIND YOUR HAPPINESS?

  58. MixerArmy_ Forever

    MixerArmy_ ForeverHace 7 días

    Ya Casi para los 4M

  59. Noor Alena González Rabelo

    Noor Alena González RabeloHace 7 días

    Pito

  60. Noor Alena González Rabelo

    Noor Alena González RabeloHace 7 días

    Con sal

  61. Perrie_ Sunshine

    Perrie_ SunshineHace 7 días

    I was searching for happiness

  62. Maggie McCauslin

    Maggie McCauslinHace 7 días

    "Remember I, I was mine before I was yours so don't try I'm stronger without you" My favorite line

  63. Jemma Leigh

    Jemma LeighHace 8 días

    Lie

  64. LiTtLe MiXeR

    LiTtLe MiXeRHace 8 días

    I'm still not over it..

  65. Marianna Moccia

    Marianna MocciaHace 9 días

    i'm stronger without you. TELL HIM GIRL

  66. Diah Ayu Aprilian

    Diah Ayu AprilianHace 9 días

    Dancing alone in the dark, shadows all over me You messed with my heart too long, that was a big mistake Ooh, yeah, big mistake Ooh, yeah Got a smile on my face, love my reflection In a better place, no longer stressing Ooh, yeah About you, yeah And I swear I'm never gonna lose me again Oh-oh-oh I was searching for happiness I was using you to fill up my loneliness Realized from the moment I set you free I found the love, I found the love in me (me) You can't rain on my happiness Yeah, sometimes tears fall, I must confess But now, I'm standing right where I'm meant to be I found the love, I found the love in me Brand new evolution of me, ever since I let you go Finally, I'm learning things I never knew before Ooh, yeah, never knew before Ooh, yeah (whoa) Remember I, I was mine before I was yours So don't try, I'm stronger without you, yeah Without you, yeah And I swear (I swear) I'm never gonna lose me again (again) Oh-oh-oh (again) I was searching for happiness (happiness) I was using you to fill up my loneliness Realized from the moment I set you free I found the love, I found the love in me (me) You can't rain on my happiness Yeah, sometimes tears fall, I must confess But now I'm standing right where I'm meant to be (be) I found the love, I found the love in me Oh-oh-oh (oh-oh) Oh-oh-oh Ah-ah-ah (oh) I found the love, I found the love in me And I swear I'm never gonna lose me again (again, again) Never gonna lose me 'cause I was searching for happiness I was using you to fill up my loneliness (fill up my loneliness) Realized from the moment I set you free I found the love, I found the love in me (me) You can't rain on my happiness (happiness) Yeah, sometimes tears fall, I must confess But now I'm standing right where I'm meant to be I found the love, I found the love in me

  67. Irish Levy

    Irish LevyHace 9 días

    I was searching for Happiness

  68. Jeffrey Valladares

    Jeffrey ValladaresHace 9 días

    Confetti album deserves a Grammy!!:(

  69. Bolat Tolepbergenov

    Bolat TolepbergenovHace 9 días

    Beautiful song by a beautiful band with an incredible talent! #bestsong #2020hits #bestalbum

  70. Catia Prado

    Catia PradoHace 9 días

    So Ariana Grande kkk

  71. Catia Prado

    Catia PradoHace 4 días

    @Jeffrey Valladares I loved!

  72. Jeffrey Valladares

    Jeffrey ValladaresHace 4 días

    @Catia Prado yeah a little bit

  73. Catia Prado

    Catia PradoHace 4 días

    @Jeffrey Valladares this sounds like 'no tears left to cry' from Ariana, just listen and tell me.

  74. Jeffrey Valladares

    Jeffrey ValladaresHace 9 días

    ???

  75. Alex is not despicable

    Alex is not despicableHace 9 días

    This album is so good, not one song is a skip 👍👌

  76. Nom Nom

    Nom NomHace 10 días

    Imagine Listening to A Mess(Happy 4 U) then listening to Happiness ugh the feels✨❤️

  77. Jenny Battle

    Jenny BattleHace 10 días

    Omg this goes with my life so much

  78. TheFourShotaness TFS

    TheFourShotaness TFSHace 10 días

    I'm stronger with you, I'm stronger with my queens LITTLE MIX🧡

  79. Afomiya Bahre

    Afomiya BahreHace 10 días

    I swear

  80. Perrie_ Sunshine

    Perrie_ SunshineHace 10 días

    Happinessss

  81. Lily-Mai Hendrick

    Lily-Mai HendrickHace 10 días

    this is completely irrelevant but if there was blackpink and little mix pairings i think it would be: lisa & jesy, rosé & perrie, jennie & jade and jisoo & leigh

  82. Sheena Dav

    Sheena DavHace 9 días

    i think: jisoo + perrie (the deep TONES 🥺🥰, vocal stability and power, visual IMO, and range both high and low, hilarious!!!, and such improved and talented dancers) lisa + jesy (just so cool 😎, incredible dancers, beatbox/rap, suprisingly IMPRESSIVE voices, loopy yet CONFIDENT, incredible incredible hair i mean wow ) jennie + leigh (rappers!!, vocaliSTS, versatile, swagggg, acc sweet af ☺☺, chill but also a crackhead, and again such improved confidence and dance 🤩) rosé + jade (soft, yet piercing vocals 😍, control, HEAD VOICE, incredible dancers, sweet off stage badass on stage, amusing as hell xDD)

  83. Aadil Trigo

    Aadil TrigoHace 11 días

    I am From Africa and I love so much little mix

  84. Aadil Trigo

    Aadil TrigoHace 11 días

    WAAAOOOO😍😍😍😍 THIS SONG IS A BOMB I LOVE IT I LISTEN EVERYTIME I LOVE 😍 YOU LITTLE MIX

  85. :*Mixers Confetti:*

    :*Mixers Confetti:*Hace 11 días

    Happiness

  86. kelly mari

    kelly mariHace 11 días

    thank you. ❤️

  87. Eva Simone Joseph

    Eva Simone JosephHace 11 días

    Another song that deserves to be a single not just a promotional single.

  88. Eva Simone Joseph

    Eva Simone JosephHace 11 días

    ⚠️MIXERS VERY IMPORTANT ⚠️ ITS OFFICIAL, THE NUMBER OF THE COMMENTS AFFECTS THE VIEWS, SO THAT MEANS THAT IF WE KEEP COMMENTING A LOT, EVEN IF ITS JUST A LETTER, ITS GONNA GET TO MORE PPL. SO DONT STOP STR3AMING AND COMMENTING

  89. James david Reyes

    James david ReyesHace 11 días

    This gives me "no tears left to cry" vibe and i love it!!

  90. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 11 días

    Happiness

  91. Ebrar xx

    Ebrar xxHace 11 días

    S-u-p-e-r😍😍😍👍👍👍✨✨

  92. Ebrar xx

    Ebrar xxHace 9 días

    @Jesy Mixers well,you think it's okay, so what's coming into you about it ??

  93. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 9 días

    You profile picture is flora

  94. Perrie_ Sunshine

    Perrie_ SunshineHace 10 días

    @Ebrar xx you picture

  95. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 11 días

    Winx club

  96. Jesy Mixers

    Jesy MixersHace 11 días

    Flora ?

  97. Faustine Giraud

    Faustine GiraudHace 11 días

    the only bad thing about this song is that it end

  98. Marina Ioannidou

    Marina IoannidouHace 11 días

    Nathan Dawe ft. Little Mix : No Time For Tears out Fri 27/11 everyone!! 🚫⏰4️⃣💧

  99. iiiCloudyxGabbi !

    iiiCloudyxGabbi !Hace 12 días

    Queens! Little Mix are Queens! Respect them bc they are amazingggg

  100. Afomiya Bahre

    Afomiya BahreHace 12 días

    I was using you to fill up my loneliness

  101. Mariane Gales

    Mariane GalesHace 12 días

    Perfect so perfect

  102. Taffari Duncan

    Taffari DuncanHace 12 días

    I’m guessing the instumentals for this song sound more beautiful and clearer with earphones? Because I don’t have any

  103. Alex is not despicable

    Alex is not despicableHace 12 días

    YES GIRLS

  104. Eva Rafajová

    Eva RafajováHace 12 días

    Happiness: "Dancing alone in the dark, shadows are all over me" Not a pop song: "No more singing song about breaking my heart and my lonely nights dancing in the dark"

  105. Pedro Victor

    Pedro VictorHace 13 días

    Quero clipeeee

  106. Kenneth Warnock

    Kenneth WarnockHace 13 días

    I’ve only been alive for eight years now and I still think they have never made a bad song 👁👄👁

  107. anudi kalansooriya

    anudi kalansooriyaHace 13 días

    omg i am love with songg

  108. Rikk Hyo

    Rikk HyoHace 13 días

    Yay

  109. Niamh Robin

    Niamh RobinHace 13 días

    Little mix is the only good thing in 2020

  110. joyce dduk

    joyce ddukHace 13 días

    I really love this song so much

  111. G E

    G EHace 13 días

    esdos.info/gone/v-deo/qpmYzJqN2JZ3ZdQ.html Secret of happiness

  112. Potato and music

    Potato and musicHace 13 días

    I fell like barbie movies gonna love thiss

  113. Sherley Pham

    Sherley PhamHace 14 días

    This gives me the greatest showman vibes lol

  114. Lain _

    Lain _Hace 14 días

    💖💖🌨

  115. Britneys S365

    Britneys S365Hace 14 días

    ▶ tinyurl.com/urflirtymylovesex Leurs états de santé respectifs les empechent de s'approcher trop pres l'un de l'autre.

  116. JerKKeR

    JerKKeRHace 14 días

    The lyrics are genuinely disgusting

  117. Sierra Star

    Sierra StarHace 16 horas

    @JerKKeR by the sounds of it from the lyrics the other person wasn’t treating them well either. Not that it’s ok but it seems like it’s a reply to being treated badly and if the other person treated them like they owned them.

  118. JerKKeR

    JerKKeRHace 12 días

    @Caterina Pietronudo "I was using you to fill in my loneliness" Abusing relationships for personal gain is disgusting, a self loving and self confident person is not doing such things. That's not self confidence, it's pure narcissism

  119. Caterina Pietronudo

    Caterina PietronudoHace 13 días

    What could possibly be disgusting about a song on happiness and self love?

  120. Sophia Guzman

    Sophia GuzmanHace 14 días

    Dear Mixers , little mix cannot keep being this underrated come on lets get this to 6 million views by this week we got this, all of you are special in every way lets continue showing all the love we can even if your ears fall come on lets continue watching love you little mix and all mixers have a great day From : sophia guzman /mixer

  121. Jessica Elizabeth

    Jessica ElizabethHace 14 días

    Why it gotta be so good tho damn 🔥

  122. Jessica Elizabeth

    Jessica ElizabethHace 14 días

    This is some fine wine 😋

  123. Derek R Tremblay

    Derek R TremblayHace 14 días

    Microsoft key. Bull crap. I asked to meet you gave away my money. Win rewards and big issues is still free. He can't have my energy mix without paying. Blocking all ee accounts links again. My two factor re routing to Microsoft???? You used my accomplishments enough