Little Mix - Shout Out to My Ex (Live on the Honda Stage at iHeartRadio)

Little Mix - Shout Out to My Ex (Live on the Honda Stage at iHeartRadio)
Follow On Spotify - spoti.fi/2Qk4m4E
Listen On Apple Music - smarturl.it/LittleMix_AppleMusic
Listen On Amazon Music - smarturl.it/LittleMix_Amazon

WATCH WOMAN LIKE ME MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-WLM
WATCH SHOUT OUT TO MY EX MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-SOTME
WATCH TOUCH MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-T
WATCH BLACK MAGIC MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-BM
WATCH POWER MUSIC VIDEO ► smarturl.it/LittleMix-P

Follow Little Mix:
Instagram - littlemix
Facebook - LittleMixOfficial/
Twitter - LittleMix

#LittleMix #ShoutOutToMyEx #iHeartRadio #LittleMixOfficial #LittleMixShoutOutToMyEx #LittleMixTopTracks #LittleMixOfficialVideo #LittleMixEssentials #LittleMixLive #BlackMagic #WomanLikeMe #ShoutOutToMyEx #Touch #LittleMixLyrics #HondaStageAtiHeartRadio

Lyrics

This is a shout out to my ex
Heard he in love with some other chick
Yeah yeah, that hurt me, I'll admit
Forget that boy, I'm over it
I hope she gettin' better sex
Hope she ain't fakin' it like I did, babe
Took four long years to call it quits
Forget that boy, I'm over it
Guess I should say thank you
For the "hate yous" and the tattoos
Oh baby, I'm cool by the way
Ain't sure I loved you anyway
Go 'head, babe, I'mma live my life, my life, yeah
Shout out to my ex, you're really quite the man
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I
I'm all the way up, I swear you'll never bring me down
Shout out to my ex, you're really quite the man
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I
I'm all the way up, I swear you'll never, you'll never bring me down
Oh, I deleted all your pics
Then blocked your number from my phone
Yeah yeah, you took all you could get
But you ain't gettin' this love no more
'Cause now I'm livin' so legit (so legit)
Even though you broke my heart in two, baby
But I snapped right back, I'm so brand new, baby (I'm so brand new)
Boy, read my lips, I'm over you, over you
Guess I should say thank you
For the "hate yous" and the tattoos
Oh baby, I'm cool by the way
Ain't sure I loved you anyway
Go 'head, babe, I'mma live my life, my life, yeah
Shout out to my ex, you're really quite the man
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I
I'm all the way up, I swear you'll never bring me down
Shout out to my ex, you're really quite the man (You're really quite the man)
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I
I'm all the way up, I swear you'll never, you'll never bring me down
You'll never bring me down
Shout out to my ex, you're really quite the man
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I'm
All the way up, I swear you'll never, you'll never bring me down
Shout out to my ex, you're really quite the man (You're quite the man)
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I
I'm all the way up, I swear you'll never bring me down (You'll never bring me down)
Shout out to my ex, you're really quite the man
You made my heart break and that made me who I am
Here's to my ex, hey, look at me now, well, I (you just look at me now)
I'm all the way up, I swear you'll never, you'll never bring me down
You'll never bring me down

Comentarios

  1. Darling

    DarlingHace 2 días

    It's recommended in December 2020 lol.

  2. Thaís Rodrigues

    Thaís RodriguesHace 4 días

    It's so cute how they look at each other

  3. Sweet Melody

    Sweet MelodyHace 6 días

    There voices are just so damn good

  4. Khanyi Nkabinde

    Khanyi NkabindeHace 8 días

    Their have beautiful voices 🥰😍😘🙂

  5. James

    JamesHace 10 días

    The Biggest Girl Group Worldwide!

  6. pratibhaben r gamit

    pratibhaben r gamitHace 11 días

    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

  7. Abby Foulkes

    Abby FoulkesHace 16 días

    I love Jesy's end line.

  8. bangteez xx

    bangteez xxHace 17 días

    Good times when no one mentioned BP when we say LM is the biggest girl group:) *which is a fact*

  9. florencia irene

    florencia ireneHace 20 días

    i loveeeeee y'allllllll🥺🥰❤️🔥🤗

  10. Chrisha Mae Ibarra

    Chrisha Mae IbarraHace 25 días

    Anyone November 2020? Really really love this song

  11. what do you mean?

    what do you mean?Hace 22 días

    Yes

  12. Pari Gogoi

    Pari GogoiHace 27 días

    So no one noticed d way jade was going to smile on 0:27 ..when it sounded like hadid

  13. Jay nchill

    Jay nchillHace un mes

    The last gg that could really sing

  14. YB CHANNEL

    YB CHANNELHace un mes

    November 2 2020 after typhoon rolly from philippines 😍♥️

  15. Monte Claire Rushworth

    Monte Claire RushworthHace un mes

    Just actually relized tht jess voice is quiet sexy still dig perry tho lol xx

  16. Amruta Sawant

    Amruta SawantHace un mes

    Perrie I love u

  17. lua marzan

    lua marzanHace un mes

    I love how they just smile at each other. It fills me with happiness

  18. Ange Basilio Danao

    Ange Basilio DanaoHace un mes

    Queens of accapellas

  19. Riosie Manatad

    Riosie ManatadHace un mes

    Forever i am a fan of this gorg four 💙

  20. C R I S T I N X X

    C R I S T I N X XHace un mes

    SHOUT OUT TO MY EXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

  21. emiko jade

    emiko jadeHace un mes

    1:08 your welcome!

  22. belieber is a lifestyle

    belieber is a lifestyleHace un mes

    LITTLE mix 🔥🔥🔥

  23. bea lorish gabriel

    bea lorish gabrielHace un mes

    Fact:they didn't use autotune

  24. Soojie Guadilla

    Soojie GuadillaHace un mes

    I always love when Jesy ends the song. Damn girl, eargasmic.

  25. NekRoZ Gaming

    NekRoZ GamingHace un mes

    I can't stop loving them❤️❤️❤️❤️

  26. naveera

    naveeraHace un mes

    lets just take a minute to appreciate this AMAZING guitarist

  27. Jo King

    Jo KingHace un mes

    Love these girls so much ❤️❤️❤️❤️

  28. Ayang Arindy

    Ayang ArindyHace un mes

    This is a shout out to my ex Heard he in love with some other chick Yeah yeah, that hurt me, I'll admit Forget that boy, I'm over it I hope she gettin' better sex Hope she ain't fakin' it like I did, babe Took four long years to call it quits Forget that boy, I'm over it Guess I should say thank you For the hate yous and the tattoos Oh baby, I'm cool by the way Ain't sure I loved you anyway Go 'head, babe, I'mma live my life, my life, yeah Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I, I'm all the way up I swear you'll never bring me down Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I'm, I'm all the way up I swear you'll never, you'll never bring me down Oh, I deleted all your pics Then blocked your number from my phone Yeah yeah, you took all you could get But you ain't getting this love no more 'Cause now I'm living so legit Even though you broke my heart in two, baby But I snapped right back, I'm so brand new, baby Boy, read my lips, I'm over you, over you, uh Guess I should say thank you For the "hate yous" and the tattoos Oh baby, I'm cool by the way Ain't sure I loved you anyway Go 'head, babe, I'mma live my life, my life, yeah Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I'm, I'm all the way up I swear you'll never bring me down Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I'm, I'm all the way up I swear you'll never, you'll never bring me down You'll never bring me down Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I'm all the way up I swear you'll never, you'll never bring me down Shout out to my ex, you're really quite the man (You're quite the man) You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now Well, I'm, I'm all the way up, I swear you'll never bring me down (You'll never bring me down) Shout out to my ex, you're really quite the man You made my heart break and that made me who I am Here's to my ex, hey, look at me now (Won't you just look at me now) Well, I'm, all the way up I swear you'll never, you'll never bring me down You'll never bring me down

  29. Rafael Arquiza

    Rafael ArquizaHace 2 meses

    Perfect Harmonu

  30. jason villamor

    jason villamorHace 2 meses

    What the real voice is best

  31. KRSHWEETA A/P KANESON -

    KRSHWEETA A/P KANESON -Hace 2 meses

    Fav thing

  32. Ghina Luthfi

    Ghina LuthfiHace 2 meses

    thanks zayn

  33. nui khawlhring

    nui khawlhringHace 2 meses

    Perrie zayn always love u❤️

  34. Sara Islam

    Sara IslamHace 2 meses

    I'm in love with their voices

  35. elham askarpour

    elham askarpourHace 2 meses

    I love jessy so much 🧡😘

  36. Bing Huiso

    Bing HuisoHace 2 meses

    I love them all.. ❤️😘😍 No bias..😅

  37. Pyetra Santos

    Pyetra SantosHace 2 meses

    Brasiiiiiil sil sil sil

  38. Pyetra Santos

    Pyetra SantosHace 2 meses

    Alguem brasileiro

  39. Sambridhi Neupane

    Sambridhi NeupaneHace 2 meses

    They got legendary strong voice but why are they so underrated.

  40. Sophia Nicole Bunagan

    Sophia Nicole BunaganHace 2 meses

    Did I just watch the MV or nah cuz this is so perfect bruhh

  41. Andrea Dela Cruz

    Andrea Dela CruzHace 2 meses

    Literally no one: Me:watching Perie's reactions

  42. Naiara Tozi Borlino

    Naiara Tozi BorlinoHace 2 meses

    Elas cantam tão bem... que vozes Brasil!!!

  43. maduni kalpani

    maduni kalpaniHace 2 meses

    It's wow....wow ..wow.. . Much love... 😘😘😘😘Keep it up girls!!

  44. Donna Nini

    Donna NiniHace 2 meses

    ❤️❤️❤️❤️

  45. Kairah Arnejo

    Kairah ArnejoHace 2 meses

    iloveyouuuuuperrrrrieeeee

  46. مريم فارس

    مريم فارسHace 2 meses

    وااو

  47. Mildred Pinks

    Mildred PinksHace 3 meses

    🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩🤩😐😐😐🤔😏😅😃

  48. Najla AG

    Najla AGHace 3 meses

    Imagine this is the song that Gigi & zayn's kid listen to after their break up

  49. Gabriela Bernardes Guimarães

    Gabriela Bernardes GuimarãesHace 3 meses

    perrie youre perfect

  50. 〽ampuii 04

    〽ampuii 04Hace 3 meses

    I love Perrie💕💕

  51. Joe Mixer

    Joe MixerHace 3 meses

    Just amazing voice

  52. Andreea Marin

    Andreea MarinHace 3 meses

    This is so pure and cute

  53. Maryam Ahmed

    Maryam AhmedHace 3 meses

    I am a new fan but a feel the makeup artist puts a lot of makeup especially on Perrie and the four girls are naturally beautiful idk if they are the one who chooses their makeup if it is then I will happy as long as it’s their own choice but if they threaten to do it then it is just sad

  54. XRosemarieX XHathawayX

    XRosemarieX XHathawayXHace 3 meses

    Maryam Ahmed I find that jesy and perrie are more into makeup than leigh Anne and jade

  55. Shane Donnelly

    Shane DonnellyHace 3 meses

    What a beautiful group of gals. Wow.

  56. Ruán Conán

    Ruán ConánHace 3 meses

    Mutts couldn't land a husband despite all their gold digging attempts.

  57. Pyetra Santos

    Pyetra SantosHace 3 meses

    My music favor

  58. Pyetra Santos

    Pyetra SantosHace 3 meses

    Minha musica preferida mais eu gosto de outras tbm

  59. Jaymee Valera

    Jaymee ValeraHace 3 meses

    I LOVE JESY!!!!!!!!

  60. Rose Manalili

    Rose ManaliliHace 3 meses

    2:27 Jesy 😍🔥

  61. MARIA LUIZA DE SOUZA DIAS

    MARIA LUIZA DE SOUZA DIASHace 3 meses

    l love

  62. V.B.M song

    V.B.M songHace 3 meses

    I love u all by my heart

  63. Mikel Eclevia

    Mikel EcleviaHace 3 meses

    More songss little mixx pleasee!!

  64. Lia Gilor

    Lia GilorHace 3 meses

    Why is no one talking about Leigh Anne? SHE. IS. PERFECT. I love her so much.

  65. Charity Ombao

    Charity OmbaoHace 3 meses

    My vocal Queens🥰

  66. enjell 88

    enjell 88Hace 3 meses

    Is it just me loving the part where its Jesy's and the three girls are just so adorable doing their second lines^^

  67. Searso Mendonca official

    Searso Mendonca officialHace 3 meses

    Jessy look so beautiful

  68. Mailyn A. Swift

    Mailyn A. SwiftHace 3 meses

    😍😍😍

  69. NONEOFYOURBIZ

    NONEOFYOURBIZHace 3 meses

    I'm amazed by how this video has 129k likes and 1.1k dislikes like wow

  70. Sally Sekgobela

    Sally SekgobelaHace 4 meses

    Jesy's voice makes me feel strong! ❤️

  71. Trisha Galsim

    Trisha GalsimHace 4 meses

    ❤️

  72. Minnie Flowers

    Minnie FlowersHace 4 meses

    Like like like like like your posts! 😍😍😍😍

  73. Marte Ditlefsen

    Marte DitlefsenHace 4 meses

    Real queens right there, we have to look up to the people that really are good rolemodels, like these girls💕💕

  74. Indo life

    Indo lifeHace 4 meses

    Lovvvvvvvvvvv youuuuuuuu jesyyyyyyyyy.......

  75. Arvie Cruz

    Arvie CruzHace 4 meses

    Jesy's last part 😮❤️

  76. good vibezzz

    good vibezzzHace 4 meses

    If i would get an opportunity to subscribe their channel 1000 times , then for sure i will do that!!! Coz they are lit 🔥

  77. vaishnavi jagati

    vaishnavi jagatiHace 4 meses

    The hormonizing level is damn high

  78. Nicola Uy

    Nicola UyHace 4 meses

    jade's voice is amazing

  79. Arlene montano

    Arlene montanoHace 4 meses

    Shout out girls☺

  80. Prabhu Dayal

    Prabhu DayalHace 4 meses

    They always enjoy ....and i really love little mix.they are my all time favorite...love u little mix.....from kritika gome(india)...🥰🥰

  81. enna yoj

    enna yojHace 4 meses

    shucks acoustic. ❤️❤️

  82. hiro win

    hiro winHace 4 meses

    i wish little mix has more vids like this singing live without the crowd

  83. jared

    jaredHace 4 meses

    1:10 Idk what kind of face that Jesy was making but it was adorable

  84. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    1:54 OMG 😍😍😍😍😍😍

  85. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    LEIGH ANNE 😍😍😍😍😍😍😍😍😍

  86. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    the background vocals😍😍😍😍😍

  87. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    HOLIDAY IS COMING

  88. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    stream break up song

  89. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    love youuuuuuu

  90. tini maceira

    tini maceiraHace 4 meses

    LITTLE MIX

  91. james hayes

    james hayesHace 4 meses

    Jesy is like a SEXY SULTRY SEDUCTIVE lioness ... 😍

  92. Sia Shah

    Sia ShahHace 4 meses

    Jade and Leigh have got awesome voices 😘😘

  93. angeee

    angeeeHace 4 meses

    i am very grateful for the person who introduced these very talented and beautiful group !!!

  94. Yancee Macado

    Yancee MacadoHace 4 meses

    Let's thank Zayn because without him, they won't have this song.

  95. Maryan Angeline Mina Mejia

    Maryan Angeline Mina MejiaHace 4 meses

    PERRIE APAKAN MO AKO

  96. Hope Freniere

    Hope FreniereHace 5 meses

    This is so good🧡

  97. R_ tae

    R_ taeHace 5 meses

    Im sitting in the corner and crying and kept thinking how can a person sings this perfect and beautiful😢😢i hope u know what i mean...

  98. Micxsz Maderazo

    Micxsz MaderazoHace 5 meses

    💕

  99. Luciana Sadipun

    Luciana SadipunHace 5 meses

    Autotune.. who?

  100. Aqsa Uddin

    Aqsa UddinHace 5 meses

    I love you all so much I wish I can meet you

  101. Shaun Craig Parkinson

    Shaun Craig ParkinsonHace 5 meses

    Is this the first girl pop group where they are ALL are amazing vocalists? And have gotten better and better over the past few years? I think so!

  102. Kira Faithful

    Kira FaithfulHace 5 meses

    My faves are so talented

  103. Lycha Shane Cabilin

    Lycha Shane CabilinHace 5 meses

    They are equally talented!!